27 Ocak 2014 Pazartesi

Miya Design Life Planner.. =)


Bu sene yeni yıla acayip umut dolu girdim... Geçirdiğim birkaç başarısız sınavın ardından silkelenip kendime gelmem ve bu sene başarılı olmam gerek diye kendime söz verdim..İş,ev,kurs, mesaili çalışma derken hayatımı mümkün olduğunca planlı yaşamam gerekiyor.. Evliyken ve haftanın 6 günü çalışıyorken ders çalışmak + tüm sevdiklerine ve kendine zaman ayırmak oldukça zor...   Planladığım  3 sınavdan birini geçmek beni oldukça motive etmişken bir de yıllardır severek takip ettiğim Makyaj Günlüğü blogunun tatlı sahibesi Hacer Sayıner 'in  düzenlediği yarışmada Miya Design tasarım ajandayı daha da doğru tabirle Life Planner'ı kazanmak beni çok mutlu etti.. Hele ki bu dönemde böylesine yardımcı olabilecek olması ve böylesi sevimli ve renkli oluşu... =)


Miya Design'dan Burcu Hanım'la mailleşerek isim ve adres bilgisini verdim.. O kadar ilgiliydi ki maillerime hemen dönüş yaptılar... 3 gün sonra kargo elimdeydi.. =)







Etiketlerle planlarınızı istediğiniz sayfaya yapıştırabiliyorsunuz..


Boş sayfalara dilediğiniz notları yazabiliyorsunuz...


Seçme özgürlüğü tanınmıştı, birçok güzel model var ancak ben yarışmayı ilk gördüğüm andan beri baykuşlu modele bayılmıştım zaten.. Buradan inceleyebileceğiz üzere dilerseniz evlilik,dilersiniz anne hayat planlayıcı, bütçe ya da günlük düzenleyicileri inceleyebilirsiniz..


Bu güzel hediye için Hacer Sayıner'e ve Miya Design 'a teşekkür ediyorum... =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder