20 Ocak 2014 Pazartesi

Mutluluk kutusu Markozi Box.. =)

Geçtiğimiz hafta benim için güzel bir hafta oldu..Alışveriş zaten biz kadınların gönlünü fetheden bir motive aracı.. ;) Ancak bu alışveriş bir de denemek istediğim, gönlüme göre seçebileceğim ve özenerek hazırlanmış bir şekilde bana ulaşmış olan kozmetik alışverişse değmeyin keyfime.. :)

İnternette gezinirken keşfettim Markozi Box 'ı.. Zaten sadece deneme boyları olmamasıyla benim aklımı çelmişti, sık sık ziyaret etmek lazım diye.. Hele ki bir de gelen kutuyu görmem bu kararımda haklı olduğumu gösterdi bana..

Direk resimlere geçeyim;

Öncelikle bu kutu geliyor elimize ve sonrasında bu kutunun içerisinde takılarınızı,tokalarınızı, istediğiniz gibi kullanabileceğiniz şöyle sevimli bir kutu içerisinde geliyor ürünler.. 
 İçerisinde gördüğünüz küçük poşette mis gibi bir mum var kutu mis gibi kokuyor, gül yaprakları ve dore incilerle kadınları şımartmayı biliyorlar.. =)


Ben www.onlineeczanem.com'u bilmeme rağmen yine onun kuruluşu olan KozmetikMarkalar.com bilmiyordum. Tesadüf eseri bu siteyi gördüğümde keşfettim Markozi Box 'ı.. 

Buradan 24.90 tl'ye Markozi Box'ı (boş kutu) satın alıyoruz ve içerisine 5 adet 1 TL'lik ürün ekliyoruz. Kargo ücreti 4,90 TL. Toplamda 35 TL. ödeyerek 5 adet istediğiniz boy (yani o gün içerisinde stokta görünen ürünler içerisinde bazıları orijinal boy-bazıları deneme boyu olan ürünlerden) kendi seçtiğiniz ürünlere sahip oluyorsunuz. Ayrıca kutu içerisinde gelen testerlarla da yine denemek istediğim ürünlerden Vichy İdealia yı deneme fırsatım olacak..

Avene,Bioderma,Nuxe, La Roche, Maybelline, Vichy ve daha çeşitli markalar, cilt bakım ürünleri, makyaj malzemeleri, ojeler çeşit çeşit seçenekler bulunuyor.






Ben uzun zamandır aklımda olan denemek istediğim markalara ait ürünlerin orijinal boylarına denk geldim ve çok mutlu oldum, zaten takipte olduğunuz sürece mutlaka aklınızın kalacağı ürünlere denk gelmemeniz imkansız.. :)


Siz de kendinizi şımartıp bir jest yapmak isterseniz Markozi Box'a  buradan ulaşabilirsiniz.. 

2 yorum:

  1. Ne de güzel şeyler almışsınız, güle güle kullanın. Çekilişime bekliyorum :)
    http://kedininkaleminden.blogspot.com/2014/01/simdi-cekilis-zamani.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek istediğim ürünlerin orijinallerini ilk baktığım gün sitede görmem büyük şans oldu... Güle güle kullanalım.. =) Çekilişe de katıldım şimdi.. :)

      Sil