7 Nisan 2014 Pazartesi

Loreal Volume Million Lashes Extra-Black

Uzun süre Bourjois Beauty'Full Volume Mascara'yı severek, çok memnun kalarak kullandım.. Ancak şu an Bourjois Türkiye pazarından çekildiği için kuzenim yurtdışından verdiğim siparişi getirene kadar bir alternatif bulmam gerekiyordu.. Hem istediğimi elde edeceğim,hem de fiyatı daha makul ürün arama çalışmamda piyasaya uzun süre önce çıkmış ve güvendiğim blogger arkadaşlarımın paylaşımlarını gördüğüm Loreal Volume Million Lashes Extra-Black ile karşılaştım.. 

Doğruya doğru kirpiklerimi uzatan ve tek tek ayıran yapısını sevdim, ancak dolgunluk aradığım mascara bu dedirtemedi.. Fakat kirpiği sık, -benim kirpiklerim zaten dolgun sadece ayırmam gerek- diyen hemcinslerime tavsiye ederim.. Bir de hakkını yemiyeyim üst üste birkaç kat geçtiğinizde topaklanma yapmadığı için birkaç kat sürerek daha dolgun görüntü elde edebilirsiniz.. Plastik/Silikon fırçalı bilmiyorum kaçıncı ürün denemem sonunda anladım ki bana tam olarak klasik fırçalı ürünler uygun...


Bu fotoğrafta üst kirpiğimde tek kat geçilmiş halini görüyorsunuz..


Fiyat ve kalite uyumunda denenebilecek bir ürün.. Yalnız beklentinizdeki dolgunluk 1.sıradaysa fırçalı ürünleri tavsiye edebilirim..

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder