31 Ekim 2014 Cuma

Kısa Bir Tur=Karadeniz-Batum-Kardeşimizin Nişanı :)

Karadeniz.. Hem havası hem de yemekleri güzel yer.. Annem (kayınvalidem) Giresunlu, bir de şimdi kız isteme heyecanımız olunca bana ikinci kez gitme fırsatı doğdu.. Sümela'ya çıktım, mis havayı içime çektim, güzel lezzetlere doydum.. Bu güzel manzaraları da paylaşmadan edemedim..
 



















 
Aşağıda da kız istemeye gittiğimiz Artvin-Hopa'dan iki fotoğraf..


 


Bu güzel yeşilliğin binbir tonu hakim yer ise Trabzon-Hamsiköy..





Burada ikinci kez gittiğim Trabzon-Maçka'daki Saklı Bahçe'deyim.. Sahibinin bizzat ilgilenmesi,lezzetli ve doğal yöresel yemekleri ve güzel ortamıyla huzur veren bir mekan..






Ve Batum'a geçiyoruz..Yürüyerek sınır geçmek,başka bir ülkeye geçmek ilginç oluyor doğrusu..



Mıhlama-Kuymak, Kaygana, Sütlaç, Pide, Fındıklı Baklava ve Burma tatlı.. Bu lezzetler mutlaka denenmeli..
 



Bu da şeker Söz-Nişan pastası.. =)
 
 
Son olarak kendi yaptığım Ombre saçlarım ve makyajımla bitiriyorum...
 
Güzel ülkemin mükemmel yerleri gezilmeli, lezzetleri tadılmalı...
 
Sevgiler..
 
 
NOT: Tüm fotoğraflar bizzat tarafımdan çekilmiş olup, izinsiz kullanılmaması gerektiğini hatırlatırım...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder