3 Kasım 2014 Pazartesi

Estee Lauder Idealist Even Skintone Illuminator-Day Wear

Yanaklarımdaki kırmızılık bugün için herkesin hoşuna giden,doğal allığın var, ne güzel cildin dipdiri, canlı duruyor yorumlarına sebep olsa da, cilt analizi yaptırdığımda ve yanımdaki arkadaşlarımın yanaklarındaki damarlarla kendiminkini gördüğümde, yaşlandığımda yanaklarımda kırmızı kırmızı damarların görünmesini istemiyorum.. Özellikle kışın aniden sıcaktan soğuğa ya da tam tersi geçişler, eşimin yanaklarımı sıkması hep bunu getiriyor aklıma...  Buna çözüm arıyorum, başka tavsiyeler varsa alabilirim.. :)  

 
Bu çözüm arayışında Eskişehir Boyner'deki Estee Lauder temsilcisi Ayla Hanım'dan aldığım tavsiyeyle  Estee Lauder Idealist Even Skintone Illuminator ı aldım.. Tabii bu konuda işe yarayıp yaramadığını uzun vadede göreceğiz.. Bu beklentim dışında cildimdeki ton farklılıklarında azalma ve özellikle sürdüğüm andan itibaren cildimdeki tüm gerginliği alıp, rahatlatma sağlaması ve verdiği hafif parlak dokuyla makyaj bazı gibi kullanabilmem üründen memnun kalmamı sağladı.. Ah hele kokusu... Napalım biz kadınlar için kokusu da önemli oluyor...
 



 
Uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım ikinci ürün.. Day Wear SPF 50 nemlendirici.. Özellikle yazın ekstra güneş koruyucu kullanmam gerek kalmadan cildimi nemlendirmeyi ve lekelenmemeyi sağladı..
 
 
Neticede sürekli üst düzey markalara fazla ücretler ödeyip edinemiyoruz bu ürünleri.. Ancak gerçekten memnun kaldığım ürünler olduğu için tavsiye ediyorum.. Tabii her cilt farklılık gösterdiği için, öncelikle her zaman tester kullanmakta fayda var..
 
 Sevgiler..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder