9 Ocak 2015 Cuma

Büyükada Kaçamağı..

Öyle bir esti, bir pazar plansız programsız, feribota 1 saat kala uyanıp, jet hızıyla yetiştik, geçtik İstanbul'a eşimle..  Oradan da Büyükada kaçamağı yaptık.. Lotodan para çıkıp çok zengin olursak orada yaşamaya karar verdik.. Bisiklete binip sağlıklı yaşayacağız, manzaranın ve doğanın keyfini çıkaracağız..:)
 
Yıllar sonra o kadar çok bisiklete binmek yokuş filan epey zorladı ne yalan söyleyeyim.. :) Ama çok keyifliydi.. 
 
Büyükada'ya daha önce gitmeyenler için tavsiyeler;
 
-Bisiklete binin, yokuşta zorlanınca siz onu taşırsınız.. ;)
-Tırmanmak çok zorlasa da Aya Yorgi'ye çıkın,
-Bisikleti park etme yeri var yukarıda, bir kaç tl. veriyorsunuz tabii, orda bir çay içip dinlenmeden ve manzaranın keyfini sürmeden Aya Yorgi'ye çıkma maratonuna başlanmazdı bence..
- İskelenin orada vapura binmeden önce, lokma yiyin :) Dondurmada aldık ama krema gibi olunca ben pek beğenmedim.. Damak tadı değişir tabi..
- Bi de onca yorulduk deyip üşenmeyin bütün restaurantları geçin, sahil şeridi boyunca yürüyün, Prinkipo Meyhanesine gidin.. (Fedon da tercih ediyorsa vardır elbet bir sebebi.. :) ) Yalnız serviste gecikmeler oluyor.. Az ama öz mezeler ve balık çok lezzetliydi..
 
Fotoğraflarda yüzüm yorgunluktan iyice solmuş, ama olsun, maksat mekanlar.. :)





Fedon ve onunla fotoğraf çekilenlerle, fotoğraf çekinirken.. ;)

Pembe bisikletim ve bitkin ben.. :)










Bunu da amatörce ben çizdim..  :)
 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder